Известие

Collapse
No announcement yet.

бургазлии с 164 ки?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • бургазлии с 164 ки?

    абе все гледам за някой бургазлия с 164 ама май няма други сектанти като мене От около год карам една 2.0 ТС нямах никакви проблеми и за няк дена се изсипаха 1000 накуп...онзи ден сменях рейка по предния тампони ... и днес пак стана нещо и не пали...не виждам даже смисъл да описвам проблема тъй като може всичко да е, а и утре се уговорих да я дръпнем да видя какво ще кажат в сервиза...та идеята на темата ми беше ако има бургазлии с 164 ки да пишат ... както за съвети така и за по бира
    166 2.4 JTD 140 hp+chip '02 отскоро
    164 2.0 ТS 147 hp '92 my ex-, but my 1st love

  • #2
    Сложи снимки в раздел 'представете се'
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=29590&page=4

      в тази тема между другото се пробвах да опиша проблема...ако все пак му доиде някаква идея на някой
      166 2.4 JTD 140 hp+chip '02 отскоро
      164 2.0 ТS 147 hp '92 my ex-, but my 1st love

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от alf 164
        и мойта нещо се прецака днес и ме остави на пътя за сефте ...от 1 год я карам нямах никакви проблеми...и сега за няколко дни имам купища...та...нещо ключа заяждаше на ключалката за палене още преди...но изведнъж стана супер зле... днеска 10 мин се мъчих докато дам на контакт после още 10 докато извадя ключа..ужас. та както си карах ми изгасна изведнъж.запалих ...и продължих забелязах че нещо губи обороти не върви и на един магазин бях спрял оставих я запалена ( едно приятел4е ме чакаше в колата) и като се върнах каза че сама угаснала пак. пробвах да запаля пак ,но уви. Като дам на контакт не светват лампите по таблото нито датчиците работят, а перката и мотора си въртят. Не знам дали е свързано нещо с ключалката тая история но си мисля че оттам се прецака нещо. Защото знам и че не е мн хубаво да се задържа клю4а докраи завъртян, 4е така заминавал стартера...А при мене стана така 4е трябваше сам да го върна донякъде след като запаля, защото иначе си оставаше до края заради тоя проблем с ключалката и няма как да преценя докъде то4но да го върна... та нз откакво може да е... това ме навежда на мисълта за стартер или ...??!?!
        И таблото не светва нали ?
        Имах такъв проблем . Беше ми нагоряла една клема с четири кабела която се намира под пластмасовите капаци под волана . Съответната клема е която се връзва клемореда на контактния ключ . Когато свалиш капаците тръгваш по кабелите на контактния ключ и ще стигнеш до нея .
        Симптомите които описваш бяха същите и при мен когато не светваше таблото , а това дето не може да завъртиш контактния ключ е от самия клеморед - свали патрона , разглоби отдолу клемореда ( много внимателно ) и ако няма нищо счупено го зацепи пак - при мене вече една година работи без проблем а преди това половин час се мъчех да дам на контакт .
        Успех и чакаме да пишеш по развитието и решаването на проблема .
        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

        Comment


        • #5
          sunny точно това се оказа! клемореда заминал и партона за смяна...сега проблема е че никъде из бургас няма клеморед с патрона от 164...от сервиза питаха в една морга за 155 ама нямало да стане....та sunny ако можеш да провериш в някоя морга във варна дали имат....или някакви телефони да ми дадеш аз да питам....в преселци също ми казаха че може да се пита. въпроса е че нямам никакви координати
          166 2.4 JTD 140 hp+chip '02 отскоро
          164 2.0 ТS 147 hp '92 my ex-, but my 1st love

          Comment


          • #6
            Я провери в раздел продава YAVOR4O
            Имаше 2 164-ки при него
            пиши му или му се обади да видим дали няма
            пича е сериозен и ако има ще те уреди .
            Аз съм му звънял на този номер - 08777777725

            edit : от София е момчето да знаеш
            edit 2 : Я виж някой автоключар дали не може да го ремонтира патрона . а буксата може да се оправи лесно - купуваш си кабелни обувки и прекримпваш кабелите и закачаш .
            Last edited by Sunny; d.m.y г., 17:03.
            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

            Comment


            • #7
              Има тук един в Бургас и си пада по бирата!
              Alfa Romeo 164 2,0 TS '90

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от hush Покажи съобщение
                Има тук един в Бургас и си пада по бирата!
                Лятото шъ мое ли и аз да се включа към бирата?
                Аlfa 164 Super 2.5TD

                Comment


                • #9
                  колеги точно питах във форума за частта николов и яворчо и ми звъннаха от сервиза че са намерили....за контактния патрон със клемореда и смените и пригажданията ( беше от 155 май ) заедно със смяна на въздушен филтър плюс филтъра дадах 130 лв. а по оня ден смяна на тампон плюс труд 35 лв. смяна рейка - труд 145 лв. това е положението ... и я пробва момчето защото му казах че ми се струва много по спъната от преди .... каза че върви горе долу само че амортисиорите ми са дроб....вика направо над 130 не мога да я вкарам в пътя .... каза че съм луд да карам с по 180 200 ...че сега на дневен ред са амортисиори ... 140 лв. ми казаха за брой...
                  166 2.4 JTD 140 hp+chip '02 отскоро
                  164 2.0 ТS 147 hp '92 my ex-, but my 1st love

                  Comment


                  • #10
                    virus не лятото...по всяко време може да се включиш братле ....hush...остави един скайп и давай да ходим да пукаме бири...
                    166 2.4 JTD 140 hp+chip '02 отскоро
                    164 2.0 ТS 147 hp '92 my ex-, but my 1st love

                    Comment


                    • #11
                      ivo_hush ми е скайпа. Аре, че никой не познавам в този град.
                      Alfa Romeo 164 2,0 TS '90

                      Comment


                      • #12
                        Кат стана дума за пукница белгиици приемате ли?
                        164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                        Comment


                        • #13
                          http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=28347
                          Я питай , може и да не ги е продал още . Само задни има ама ако не файда - файдица си е
                          Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                          Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                          Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от alf 164 Покажи съобщение
                            virus не лятото...по всяко време може да се включиш братле ....hush...остави един скайп и давай да ходим да пукаме бири...
                            Слушам и изпълнявам-virusalfa_bl
                            Аlfa 164 Super 2.5TD

                            Comment


                            • #15
                              Не забравяи Митак 4е пъти6тата за навсякаде минават през Попово! Така 4е умиране има оттърване нема.
                              164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                              Comment

                              Working...
                              X